justsayno88

I feel calm

Av J T - 2014-04-23 20:52

Jag tror att jag har hittat nyckeln till framgång.

Den har funnits inom mig hela tiden.


Det är endast jag som inte vågat ta reda på det tidigare.

Men när jag vågade göra det, när jag vågade ta de små stegen nerför trappan till den mörka källaren, när jag vågade ta ställning för hur jag faktiskt vill leva mitt liv, då blev det riktigt bra.


Varför tog det så lång tid att hitta styrkan att våga?

Kanske var det rädslan för hur resultatet skulle se ut som fick mig att tveka.


I mångt och mycket handlade det om att släppa taget, släppa kontrollen om mina rädslor och låta känslorna styra upp mitt liv. Men den största förändringen är att jag vågade lita på en högre makt.

En högre makt som hjälpt mig väldigt mycket med många saker.


Min självbild har förbättrats tydligt, nu är det inte bara en falsk positiv självbild, endast en positiv självbild.

I takt med allt positivt som sker, så ökar även självförtroendet.

Och med det törs jag sträcka ut vingarna ytterligare.


Allt hänger ihop, på ett eller annat sätt.


Det är ändå en väldigt spännande och utvecklande resa.


Ha en bra kväll

/J


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards